Głodne dusze odchodzą głodne.

9.5.09

Bursztyn koloru błąd

Miałem skrzydła sama widziałaś
(sama chciałaś widzieć)
nie z piór jak Ci się wydawało
ale z owadów

Bo musisz wiedzieć:
Mali chłopcy wyrywają skrzydełka komarom
przeklinają i chcą być idolami

Bo musisz wiedzieć:
Małe dziewczynki mówią że mają blizny w sercu
jak chłopcy na kolanach i rękach

Bo musisz wiedzieć:
Małe dziewczynki chcą się śmiać, bawić i tańczyć
Choć już zgubiły warkoczyki i zielone wstążki

Zbieram skamieliny i bursztyny
mam jedną w okolicy płuc
(zimą znalazłem)
i jeden złoty z moskitem

ale ten moskit nie ma skrzydeł


- - -


Kradnę czas a on mnie i czuję się strasznie wyzuty z siebie. Nie mam ukojenia, nie mam spokoju, nie mam lekarstwa na ten bieg baranów do rzeźni. To co leczyło teraz nuży i jest to przeklęte. Albo po prostu brak motywacji.
Koniec. Biorę się za rysowanie Kopernika. Niech będzie pokój.



9 komentarzy:

Jaśniepani pisze...

Wszyscy chcą tylko się bawić, śmiać i tańczyć, do cholery no.

J pisze...

Tak mi sie skojarzyło:
http://w903.wrzuta.pl/audio/2KBB60EyTYJ/agnieszka_osiecka_-_niech_zyje_bal

Rozbitek Ze Statku Kosmicznego pisze...

pomyśl, że jeszcze tak tylko do końca maja i kawałek czerwca.
wiersz piękny <3
mówiłam już, że lubię Twoją poezję? ;>

J pisze...

Myślę, nie ślę, czekam i czkam.
Nie mówiłaś, ale ja bym się nie przyznawał. Bo można teraz przypuszczać, że jesteś estetycznym kaleką :>

Ma.cię pisze...

Nie wiem, czy umiem zinterpretować, ale przemawia do mnie :)

Rozbitek Ze Statku Kosmicznego pisze...

Twoja niska samoocena bardziej w tym momencie obraża mnie niż Ciebie. gdyby ten wiersz nie był dobry, to byś go nie opublikował, cwaniaczku ;)

J pisze...

Subiektywnie uważam, że nie jest zły, ale z pewnością nie jest górnolotnym wytworem mojej jaźni.
Nie opublikowałbym go w tomiku z własnego widzimi się. Publikuję tu, gdzie mogę pozyskać opinię ludzi. Cwaniaczku ;>

Rozbitek Ze Statku Kosmicznego pisze...

i tak cwaniaczkujesz :D

J pisze...

Nie mam argumentów. To znaczy że jesteś gUpia! ;)